قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس

رونمایی از وب سایت زیباساری

اکتبر 28 2016

رونمایی از وب سایت زیباساری

واحد زیباسازی ساری افتخار این را دارد که در فصل جدید فعالیت های خود بر اساس اهداف راهبردی شهرداری ساری با برپایی وب سایت زیباساری بتواند گامی نوین در جهت ارتباط با شهروندان ساروی بردارد. از این رو وب سایت تخصصی زیبا ساری با پیام رسانه خلاقیت شهروندی یکی از پیشرفته ترین روشهای ارتباطی را با شهروندان خود گزیده است .

این وب سایت با هدف  تعامل میان شهروندان و متخصصان با واحد زیباسازی شهرداری ساری طراحی شده است . در این وب سایت تمامی خدمات انجام شده در سطح شهر ساری در معرض قضاوت و دیدگاه‌های سازنده شما قرار دارد. شما میتوانید با جستجوی انواع سازه‌های شهری در مناطق مختلف شهر ساری و کلیک بر روی آنها به تماشای جزییات و سپس امتیاز دهی آن بپردازید . در هر آیتم شما میتوانید نشانی ، محل نصب ، تاریخ ، موقعیت و مناسبت اثر را دیده و براساس نظرات سازنده به آن امتیاز داده و یا نظرتان را درج نمایید. نظرات شما مستقیما به دست کارگروه تخصصی زیباسازی رسیده و در پروژه‌های آتی میتواند راهگشای مشکلات و محسنات پروژه باشد.

در بخش ایده‌های دریافتی تمامی شهروندان ساروی و حتا متخصصان سراسر کشور و جهان میتوانند ایده‌های نوین خود را در زمینه : طراحی شهری ، مبلمان شهری ، گرافیک شهری ، زیباسازی ، نورپردازی و آثار هنری براساس شیوه نامه و دستور العمل مندرج در بخش قوانین برای ما ارسال کرده تا پس از بررسی امکان به کارگیری از ایده‌های شما را با دعوت از شما و همکاری مستقیم با شما اجرایی نماییم .

از این رو امید داریم با عنایت به پروردگار متعال و یاری تمامی دلسوزان و شهروندان بتوانیم گامی نوین در جهت ارتباط با شما عزیزان برداریم تا شهرمان زیباتر از همیشه شود.

لطفا یک فرم با افزونه contact 7 ایجاد و اضافه کنید.

تنظیمات پوسته > عمومی > تنظیمات فرم تماس